معرفی واحد شبکه های هوشمند

واحد شبکه‌های هوشمند در سال ۱۳۷۹، با هدف ارائه راه‌حل‌های جمع‌آوری و پردازش اطلاعات در حال حرکت، پایه‌گذاری شد. این راه‌حل‌ها خلاء بین پرسنل میدانی و در حال حرکت را پر می‌کنند. این خلاء با سیستم‌های کاربردی مانند انبار و کنترل کیفی فعالیت‌های مرتبط با کالا و خدمات رفع خواهد شد. با به‌کارگیری این راه‌حل‌ها، پرسنل سیار به اطلاعات آنلاین دسترسی داشته و فعالیت آن‌ها بلافاصله ثبت می‌شود. در نتیجه نیاز به کاغذ و کاربرگ‌های متنوع برای ارسال و ثبت اطلاعات در سامانه‌های دفتری مرتفع می‌گردد.
در این راه‌حل‌ها از تکنولوژی‌های Barcode و RFID برای افزایش سرعت، دقت و خودکارسازی ثبت اطلاعات استفاده می‌شود. ادامه و تعمیق این راه‌حل‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های Active Tag و RainRFID منجر به سیستم‌های نوینی مانند RTLS (مکان‌یابی در لحظه) می‌گردد. هم‌چنین از طریق شناسائی و ردیابی، این راه‌حل‌ها به IOT نیز ارتباط پیدا می‌کند.

 

تجهیزات مورد استفاده در این راه‌حل‌ها شامل:

انواع هندهلد، vmt ،pda و گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی صنعتی هستند. ویژگی دیگر این راه‌حل‌ها ارتباط و لینک شدن همه سیستم‌ها و سامانه‌های کاربردی موجود است. در نتیجه تهیه نرم‌افزارهای اختصاصی و میان‌افزارها (MiddleWare) ضرورت میابد. به دلیل استفاده از این نوع تجهیزات (سیار و در حال حرکت)، راه‌حل‌های MDM هم توسط این واحد ارائه می‌شود.
شعار اصلی ما در واحد شبکه‌های هوشمند برگرفته از کمپانی‌های پیشرویی مانند PSION-Teklogix است:

                                                  Information In Motion

این واحد با عناوین دیگری از قبیل: (AutoID ،Automatic Identification & Data Collection (AIDC و Mobile Device Solutions هم شناخته می‌شود.

 
 

زیرمجموعه‌های واحد شبکه‎‌های هوشمند عبارت‌اند‌ از:

واحد فنی، تحقیق و توسعه

واحد فروش

واحدپشتیبانی

    سبد خرید